Tuesday, January 3, 2012
Doua drumuri din Botosani in Topul celor mai putin circulate drumuri nationale din Romania!
Top 10 al tronsoanelor de drumuri nationale cu cel mai redus trafic cuprinde sosele unde media zilnica de vehicule pe kilometru nu depaseste 20 de unitati, potrivit calculelor ZF realizate pe baza recensamantului general al circulatiei rutiere in 2010, transmis de Compania Nationala de Autostrazi si... Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), scrie Ziarul Financiar. Drumurile nationale cu cel mai redus trafic se afla preponderent in regiunea Moldova . Recordul absolut este detinut de un tronson de 17 kilometri din drumul national 2M Focsani-Odobesti din judetul Vrancea, care este tranzitat zilnic de doar 65 de masini, echivalentul a mai putin de 4 vehicule pe kilometru la fiecare 24 de ore. Putin peste 10 masini pe zi circula pe fiecare kilometru al unui tronson de 25 de kilometri din DN 1R, din judetul Alba. Podiumul tronsoanelor de drum national cu trafic scazut este completat de un sector de 40 de kilometri din DN 7A Petrosani-Brezoi, unde circa 16 vehicule tranziteaza zilnic fiecare kilometru. Din Botosani, au intrat in acest Top DN 29F Vorniceni-Cristinesti cu o lungime de 29,4 kilometri, cu un numar de 373 de masini in 24 de ore si o medie de 17,4 masini pe kilometru. Cel de-al doilea drum este DN 24 C Iasi-Radauti Prut, cu o lungime de 26,3 kilometri, 443 de masini intr-un interval de 24 de ore si o medie de 16,9 masini pe kilometru. "Infrastructura rutiera si mai ales clasificarea drumurilor reprezinta o stare de lucruri mostenita de zeci de ani de zile. Anterior, aveau o justificare sociala si economica care acum nu mai are aceeasi valoare. Daca menajam fondul de reparatii pentru sosele prin reclasificarea drumurilor si sporim resursele pentru drumurile care isi justifica clasificarea, atunci este o chestiune de interes", a declarat pentru Ziarul Financiar Dan Cotenescu, manager Bursa Transport, aplicatie informatica in domeniul transportului rutier de marfa.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment